Які послуги можливо отримати через Електронний кабінет?

У зв’язку з запровадженням в Україні карантину Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі рекомендує платникам податків утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби та користуватися електронними сервісами ДПС для подання звітності, сплати податків та для отримання адміністративних послуг.

         Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:

         відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);

         доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);

         переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);

         отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

         отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

         надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

         створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

         скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі