Нововоронцовські землі поповнили на 10 мільйонів гривень місцевий бюджет

Як повідомили в Головному управлінні ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, за 9 місяців цього року до місцевих бюджетів Нововоронцовщини надійшло 9928 тис. гривень плати за землю. Левову частину платежу – 82 відсотка або 8152 тис. гривень сплатили фізичні особи-підприємці. Решту або 1776 тис. гривень  перерахували місцевим громадам юридичні  особи.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 566 тис. гривень або 6 відсотків.

Позитивна динаміка у зборі земельного податку має важливе значення для виконання бюджетних прогнозів органів місцевого самоврядування. Наразі плата за землю є другим за обсягом джерелом доходів казни.

Нагадаємо, що плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Цей платіж повністю надходить до місцевого бюджету.

Важливо, щоб власники землі і землекористувачі – юридичні особи та громадяни своєчасно розраховувалися із бюджетом. Кошти у вигляді земельного податку та орендної плати за землю спрямовуються до скарбничок місцевих громад на їх розвиток та вирішення соціально-економічних питань.

Як отримати податкову знижку

Громадяни, які не є суб’єктами господарювання та які протягом минулого року отримували заробітну плату, з якої утримувався податок на доходи фізичних осіб, мають право на отримання податкової знижки за умови наявності підстав, передбачених Податковим кодексом України.

Податкова знижка надається, якщо у фізичної особи протягом звітного року були втрати на:

– навчання,

– отримання доступного житла за державними програмами, 

– оплату допоміжних репродуктивних технологій, 

– відсотки за іпотечним кредитом,

– внески на благодійність, 

– страхові платежі (внесків, премій) за договорами довгострокового страхування життя,

– пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення тощо.

Для отримання знижки необхідно:

1 – заповнити та по 31 грудня включно подати за місцем реєстрації декларацію про майновий стан та доходи;

2 – у декларації вказати суму одержаного за рік доходу у вигляді зарплати, вид понесених витрат, їх розмір і розраховану суму податку на доходи фізичних осіб до повернення.

Після отримання декларації визначається сума, що підлягає поверненню, яка громадянам перераховується протягом 60 днів поштовим переказом або на банківський рахунок. 

Звертаємо увагу, що право на отримання податкової знижки не переноситься на наступні роки, тобто для отримання знижки за 2019 рік, необхідно подати декларацію до 31 грудня 2020 року включно. 

Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному році, не може перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого у вигляді заробітної плати.

До заробітної плати належать основна та додаткова винагороди, інші заохочувальні та компенсаційні кошти, які виплачують платнику податку на підставі відносин трудового найму.

Детальніше про право на отримання податкової знижки громадянами за посиланням https://tax.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-/podatkova-znijka-dlya-fizichnih-osib/

Переглянути тематичний відеоурок про те, як правильно заповнити і подати річну податкову декларацію через Електронний кабінет, можна за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/5977.html.

Звітуй дистанційно – дій професійно!

З метою популяризації електронних сервісів від ДПС України, опанування можливостей Електронного кабінету платника та набуття навичок надання звітності в електронному вигляді серед суб’єктів господарювання різних форм власності та громадян з 12.10.2020 року на Херсонщині стартує інформаційно – просвітницька акція «Звітуй дистанційно – дій професійно!»

Протягом жовтня-листопада 2020 року для  громадян та підприємців області:

 – можливість отримати БЕЗКОШТОВНІ електронні цифрові ключі у ЦОПах Херсонської ДПІ та Новокаховської ДПІ або інших Акредитованих центрах кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг державних та банківських установ області;

 – ЩОДЕННІ податкові консультацій у форматі телефонного зв’язку «гаряча лінія» з практичних питань заповнення звітності в електронному вигляді за видами підприємницької діяльності у кожному районі;

 – ІНДИВІДУАЛЬНІ тренінги щодо заповнення податкової звітності в електронному вигляді, зручні умови для самостійної роботи в кожній податковій інспекції, комп’ютерне робоче місце, Internet.

На Вас чекають у кожній державній податковій інспекції області!

Дізнавайтеся більше: https://kherson.tax.gov.ua/https://www.facebook.com/tax.kherson.crimea.sevastopol/?epa=SEARCH_BOX

Ми завжди поряд з Вами!

Особливості подання повідомлення про суттєві зміни в майновому стані

До сектору з питань запобігання та виявлення корупції досить часто звертаються із проханням надати роз’яснення щодо особливостей подання повідомлення про суттєві зміни в майновому стані. Розглянемо деякі з них.

Що мається на увазі під суттєвою зміною в майновому стані?

–  Це три події, а саме: отримання доходу, придбання майна чи здійснення видатку. При цьому, сума доходу, майна або видатку має перевищувати 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня року, у якому відбулася суттєва зміна у майновому стані (105100 грн для 2020 року).

Яким чином та в який термін подається повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?

–  Повідомлення подається протягом 10 календарних днів з моменту отримання доходу, придбання майна чи здійснення видатку. Подаються вони виключно в електронній формі та публікуються на сайті реєстру декларацій Національного агентства з питань запобігання корупції. При цьому, зауважимо, не можна подавати виправлені повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

Чи всі декларанти повинні подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?

–  У зв’язку з набуттям чинності змін до статті 52 Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції», повідомлення про суттєві зміни в майновому стані подають суб’єкти декларування які займають відповідальне та особливо відповідальне становище та/або які займають  посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків, відповідно до статті 50 цього Закону.

Відповідно до вимог ст. 50 зазначеного Закону, під службовими особами, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, розуміються особи, посади яких належать до посад державної служби категорії “А” або “Б”.

Таким чином, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані подають державні службовці, які займають посади не нижче керівників структурних підрозділів.

Чи потрібно подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані декларанту, член сім’ї якого отримав такий дохід, придбав майно або здійснив такий видаток?

–  Повідомляти про це НАЗК не потрібно. Проте відображення відповідного майна, доходу або видатку члена сім’ї у щорічній декларації є обов’язковим.

Гаряча лінія на тему: «Звітність в електронному вигляді – безліч переваг для платників податків»

Проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» є одним із ефективних джерел спілкування фахівців податкових органів з платниками податків. До того ж сучасні інформаційні технології дозволяють кожному звітувати перед податковою службою в електронному вигляді – про це нагадали сьогодні у  Нововоронцовській ДПІ під час  телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Звітність в електронному вигляді – безліч переваг для платників податків».

На питання додзвонювачів відповідала старший державний інспектор Нововоронцовської ДПІ Інна Щетина.

Розглянемо найбільш запитуване із них.

Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті ?

Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет, зайти до якого можна через офіційний вебпортал ДПС.

Приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету, вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Де можна отримати інформацію щодо електронних форматів нових форм документів?

Відповідь.  З метою створення сприятливих умов для подання електронних документів на офіційному вебпорталі ДПС ведеться рубрика «Електронна звітність». Платники та розробники програмних забезпечень мають можливість отримати самостійно електронні формати документів, необхідні довідники, програмне забезпечення по формуванню документів в електронній формі та ознайомитись з актуальними новинами.

Як в Електронному кабінеті створюється податкова декларація платника ЄП – ФОП (F0103306)?

Створення, редагування, підписання та надсилання податкової звітності здійснюється в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету.

При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації (наприклад, F0103306) за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район».
Покрокову допомогу щодо створення електронних документів розміщено в відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога».

Як отримати електронний підпис та який його термін дії?

Відповідь: Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) при Херсонській ДПІ та Новокаховській ДПІ або у інших уповоноважених на це організацій. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України – https://czo.gov.ua/ca-registry

Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії онлайн через вебсайт надавача. 

Пресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі