До уваги громадян – платників податків Херсонської області!

Про свій податковий борг громадянин може

дізнатися в Електронному кабінеті

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що фізична особа – громадянин, яка не є суб’єктом господарювання, може отримати інформацію про наявність (відсутність) податкового боргу, скориставшись Електронним кабінетом, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету режим «Стан розрахунків із бюджетом» надає користувачу Електронного кабінету доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника).

При цьому, червоним кольором позначені суми заборгованості перед бюджетом.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн із використанням кваліфікованого електронного підпису. Отримати його можна безкоштовно у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).

Розпочав роботу електронний сервіс «InfoTAX»

Державною податковою службою України запроваджено електронний сервіс – «InfoTAX».

Через месенджери Telegram та Viber платники податків мають можливість отримувати інформацію про:

– стан розрахунків з бюджетом,

– реєстраційні та облікові дані,

– про результати обробки документів,

– про строки подання звітності та сплати податків.

Для покращення роботи електронного сервісу пропозиції та зауваження до нього просимо надсилати на адресу infozvit@tax.gov.ua.

Наступний етап сервісу буде запроваджено з січня 2021 року та надаватиме такі можливості:

передзаповнення звітності для платників єдиного податку,

перехід до сплати податків у «два кліки»,

оповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість виникнення податкового боргу у разі несвоєчасної сплати.

Для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (наприклад, Telegram) знайти InfoTAX, в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.

«InfoTAX» – це продовження розпочатого ДПС курсу на максимально дистанційне спілкування з платниками податків та якісно новий рівень послуг. Комфортність спілкування з податковою службою, швидкість та зручність отримання податкової інформації через «InfoTAX» є не просто черговим кроком ДПС у напрямі цифровізації, а відповіддю на запит платників у мобільності отримання послуг.

До уваги громадян – платників податків Херсонської області!

До Вашої уваги телефони податкових інспекторів Херсонщини, котрі проконсультують Вас із питань сплати майнових податків:

    Район Телефон
    м. Нова Каховка (05549) 4-52-02
    м. Херсон (0552) 42-11-59
    м. Херсон (0552) 42-12-17
    Білозерський (05547) 33-7-76
    Бериславський (05546) 7-51-04
    Великоолександрівський   (05532) 2-11-40    
    Великолепетиський (05543) 2-13-61
    Верхньорогачицький (05545) 5-14-38
    Високопільський (05535) 2-15-59
    Генічеський (05534) 3-16-55
    Голопристанський (05539) 2-67-71
    Горностаївський * (05543) 2-13-61
    Іванівський (05531) 3-13-58
    Каланчацький (05530) 3-17-38
    Каховський (05536) 2-02-65
    Нижньосірогозький (05540) 2-19-01
    Нововоронцовський (05533) 2-18-39
    Новотроїцький (05548) 5-25-51
    Скадовський (05537) 5-25-02
    Олешківський (05542) 2-12-01
    Чаплинський (05538) 2-17-70

*інспектор Горностаївського району територіально знаходиться в Великолепетиському районі.

Просто та зручно: сервіс «Е-повернення»

Державна податкова служба України повідомляє, що для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів діє сервіс «Е-повернення».

Платники податків мають змогу у режимі 24/7, дистанційно подати заяву на повернення коштів через Електронний кабінет в «три кліки».

У головному меню Електронного кабінету необхідно в розділі «Заяви, запити для отримання інформації» із запропонованого переліку вибрати форму Заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені (J1302001 – для юридичних осіб або F1302001 – для фізичних осіб).

Після заповнення запропонованих реквізитів Заяви необхідно зберегти її, підписати та відправити територіальному органу ДПС.

Повернення помилково та/або надміру сплачених коштів можливо лише протягом 1095 днів від дати їх сплати та за умови відсутності у такого платника податкового боргу.

Даним сервісом за 10 місяців поточного року скористалися 249 тис. платників, з яких 128 тис. – подали заяви на повернення коштів та 121 тис. громадян задекларували право на повернення податкової знижки за деклараціями про майновий стан і доходи.

Територіальними органами ДПС опрацьовано 183 тис. заяв, за якими сформовано та передано до Казначейства електронних висновків на суму 5,7 млрд гривень. Також до Казначейства направлено електронних повідомлень на повернення податкової знижки на суму 311 млн гривень.

Які послуги можливо отримати через Електронний кабінет?

У зв’язку з запровадженням в Україні карантину Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі рекомендує платникам податків утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби та користуватися електронними сервісами ДПС для подання звітності, сплати податків та для отримання адміністративних послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:

– відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);

– доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);

– переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);

– отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

– отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

– надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

– створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

– скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Змінили протягом бюджетного року місцезнаходження – куди подавати звітність та сплачувати ЄСВ?

Якщо суб’єкт господарювання протягом бюджетного року змінив місцезнаходження (місця проживання), пов’язане зі зміною адміністративного району, то звітність про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) подається та сплачується до контролюючого органу, що відповідає новому місцезнаходженню (місцю проживання).

 При цьому дані про взяття платника на облік у контролюючому органі за новим місцезнаходженням (місцем проживання) передаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) у день взяття на облік. Відомості, які містяться в ЄДР, є відкритими і загальнодоступними. Вони надаються у вигляді витягу з ЄДР.

 Окрім того, дані про взяття на облік в контролюючому органі щоденно оприлюднюються на вебпорталі електронних сервісів Міністерства юстиції України та на офіційному вебпорталі ДПС в електронному сервісі «Електронний кабінет» > «Реєстри» > «Дані про взяття на облік платників податків» та «Реєстр страхувальників».

 У разі зміни місцезнаходження (місця проживання) платника протягом звітного періоду, рекомендуємо такому платнику на дату подачі звітності та сплати єдиного внеску перевірити інформацію щодо місця обліку одним із зазначених вище способів.

Податківці Херсонщини розкрили схему «паперового»

ПДВ на 6 мільйонів гривень

У жовтні цього року спеціалісти відділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі розкрили схему незаконного формування та розповсюдження фіктивного податкового кредиту на суму понад 6 млн гривень ПДВ.

Під час моніторингу діяльності ймовірно-ризикових операцій платників податківці відстежили херсонське підприємство «С», яке раніше перебувало на обліку в Луганській області та надавало посередницькі послуги в різних сферах діяльності.

От тільки ці послуги були не звичайні, передбачені переліком УКЗТ, а «паперові». Тобто – націлені на ухилення від сплати податків шляхом незаконного формування податкового кредиту з ПДВ.

Цікавим був сам діапазон та розмах такої підприємницької діяльності. Підприємство «С» начебто придбавало у суб’єктів господарювання продукти харчування: молочні вироби, ковбаси, м’ясо, а також меблі, електротовари, одяг, взуття, тощо.

Далі було найбільш вражаюче… Бізнесмени «реалізовували» по ланцюгу придбані товари, як ремонт покрівлі та реконструкцію фасаду, організацію транспортних та рекламних послуг, проводили сервісне обслуговування, надавали послуги спеціалізованої техніки та насосної станції,  проводили збір розподільчих коробок та будівельно-монтажні роботи, а ще – надавали юридичні послуги, послуги генерального прибирання, з фізичної охорони та  технічного обслуговування холодильників. Та ще й про бухгалтерські послуги не забули.

Щоб унеможливити формування потенційно ризикового податкового кредиту з ПДВ, фахівці податкової швидко внесли  підприємство «С» до переліку ризикових суб’єктів господарювання та склали висновок аналітичного дослідження щодо наявності в діях посадових осіб ознак злочинів, передбачених ст. ст. 366, 209 КК України.

Повідомлення про ознаки кримінального правопорушення направлено до правоохоронного органу для внесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

Отримати електронний ключ – просто,

звітувати в електронному вигляді – легко!

Днями спеціалісти Нововоронцовської ДПІ на собі відчули, як легко та швидко отримати послуги електронного цифрового підпису. Попередньо записавшись, податківці завітали до своїх колег у пункт видачі ключів при Новокаховській ДПІ, щоб безкоштовно отримати особистий електронний ключ.

Ідучи за ключем, кожен із них мав при собі:

1. заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця) встановленого зразка, у двох примірниках;

2. копію паспорта (копії 1-2 сторінок, сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання, а також 3-6 сторінки за наявності відміток). Якщо у вас паспорт у формі картки (ID-картка), необхідно зробити копії лицьового та зворотного боку, копію паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання або копію Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи);

3. копію посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

4. копію картки платника податків (ідентифікаційний номер), засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника.

Кожен особистий ключ користувача має бути записаний на окремий носій інформації – наприклад флешку або токен. Подбати про це необхідно заздалегідь.

Пункти видачі ключів при податковій службі Херсонщини:

м. Херсон: вул. І. Кулика, буд. 143а, приміщення ЦОП; графік роботи: пн – чт з 10:00 до 17:00; пт з 10:00 до 15:45; обідня перерва: з 12:00 до 12:45; тел.: (0552) 51-02-41.

м. Нова Каховка: вул. Горького, буд. 11а; графік роботи: пн – чт з 10:00 до 17:00; пт з 10:00 до 15:45; обідня перерва: з 12:00 до 12:45; тел.: (05549) 4-52-88.

Працівники Нововоронцовської ДПІ власним прикладом показали землякам, наскільки просто отримати електронний цифровий ключ, як легко стати користувачем Електронного кабінету платника податків, а підприємцям у подальшому без черг звітувати в електронному вигляд

Пресслужба Головного управління

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі “